Sortu CV

Jaiotze data *
Ordena
Idatz ezazu tituluaren izen ofiziala
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan, Batxilergoan, Lanbide Heziketan eta Hizkuntzen Irakaskuntzan irakasle gisa aritzeko gaitzen duen Unibertsitate-Masterra daukat
Euskara hutsean dauden curriculumak baino ez dira onartuko.
Fitxategiak 10 MB baina txikiagoak izan behar dira.
Baimendutako fitxategi luzapenak: pdf.
Arduraduna: ARANZADI IKASTOLA Informazio klausula hau adeitasunez irakurtzea eta ezarritako baldintzak onartzea eskatzen dizugu.Onarpenaren konfirmaziorik jasotzen ez badugu, ezingo zaio erantzunik eman egindako eskaerari.
ARANZADI IKASTOLAren izenean informatzen zaitugu: emandako datuak balizko pertsonal hautaketa prozesu batean sartzeko eta zure curriculum-gaitasunen ebaluazio bat egiteko erabiliko dira. Bildu eta tratatzen ditugun datuak honakoak dira: batetik, gure sistemetan identifikatzeko behar ditugunak; eta, bestetik, zure curriculum, lan mundu eta konpetentzia-profilen informazioaren ingurukoak.
Zure datuetan aldaketarik egonez gero, gu jakinaren gainean jartzea eskertuko genizuke, datuak behar bezala eguneratuak gorde ditzagun. Eguneratze hau egiten ez bada, zure datuak ezabatu egingo ditugu urtebete igaro ondoren. Zure hautagaitza hautaketa-prozesu batean sartu bada, prozesu hori amaitu eta handik hiru urtera ezabatuko dira zure datuak.
Informazio pertsonal honen tratamenduaren oinarri juridikoa adostasuna eta kontratu aurreko harremana dira.
Emandako datuak hiru urtez gordeko dira. Epe hori gainditu ostean edo zure eskubidea gauzatzen duzunean, identifikazio datuak ezabatu egingo dira, baita curriculum datuak eta aurrerago aipatu diren helburuetarako emandako bestelako edozein informazio ere.
Edozein pertsonak eskubidea du ARANZADI IKASTOLA berari eragiten dioten datu pertsonalak erabiltzen ari ote den ala ez ziur jakiteko. Interesatuek eskubidea dute euren datu pertsonaletan sartzeko eta zehatzak ez diren datuak zuzentzeko eskatzeko.
Baldintza zehatzetan eta egoera bereziren batekin erlazionaturiko arrazoiak medio, interesdunak beren datuak erabiltzearen aurka agertu ahal izango dira. Euren eskubideak bergara@ikastola.eus helbidearen bidez eta NANren kopia bat erantsiz gauzatu ahal izango dituzte. Zure eskubideen inguruan jasotako arretarekin ados ez bazaude, Datuak Babesteko Espainiako Agentziarekin harremanetan jar zaitezke.

Fitxa bertikalak