Bitartean, gu etxean goxo

5 urteko ikasleok argi dugu Covid-19 birusa denon indarrak batuz gaindituko dugula! ???

Egoera honi aurre egiteko gai gara, superheroi txikiak baikara! 3 urteko ikasleoi ez zaigu ausardia eta irudimenik falta! ???

LH 4. mailako ikasleok nostalgiko samar jarri gara eta bideo honetan bildu ditugu ikasturte honetako zenbait irudi. Laster itzuliko gara elkarrekin jolastu eta ikastera! ⚡⚡⚡

Markel Bilbatua ikasleak ilargiaren irteera grabatu zuen apirilaren 10ean etxeko balkoitik. Ikus itzazue irudi eder hauek! ???

Ingeleseko irakasleak proposatutako erronka gure gain hartu eta "Good morning" abestiaren bertsioa egin dugu. Antzezteko eta dantzarako talenturik ez zaigu falta! ???

Gizarte ikasgaian frankismoa lantzen aritu gara DBH 4. mailako ikasleok, eta hona gure antzezpena: Francoren bibotea! ???

Birusak etxean egotera behartzen gaitu, baina DBH eta Batxilergoko ikasleak fin-fin ari gara gure eskola-jarduna gauzatzen! ⚡???

4 urteko gelako haur eta familiok, irakasleek proposatutako proiektua landuz, batukada erraldoia antolatu dugu! ????????

Egun hauetan ohi baino denbora gehiago ari gara pasatzen pantaila desberdinen aurrean. Horregatik, ikusmena zaintzeko gomendio eta ariketa sorta bildu dugu Arrasate Optika eta Optometria zentroaren laguntzaz.

Aste honetan zehar etxez etxeko banaketa egiten aritu gara, ikasle guztiok izan dezazuen eskura beharrezko ikasmaterial guztia. ?????

Haurtzaindegiko hezitzaileok faltan botatzen ditugu gure txikiak, eta bideo honetan hainbat mezu, musu, ipuin eta dantza bidali dizkiegu. ??

LH 1. mailako ikasleok musuak bidali nahi dizkiegu bai gure irakasleei eta baita Ikastolako gainerako lagun guztiei ere! Ez galdu bizipoza! ??

Egun hauetan ohi baino denbora gehiago ari gara pasatzen familiarekin, eta momentu dibertigarriez gozatzen ari gara!

Gaur atzo baino egun bat gutxiago gelditzen da elkar ikusteko! Ikastolako langileon partez, besarkada estu bat Aranzadiko familia txiki-handiari! ???

Aurrez aurreko eskolak eten ostean, Internet bidezko klaseak eskaintzen hasi ginen DBH eta Batxilergoan. Orain, erronka berria daukagu: ebaluazioa.

Dagoeneko ohitu gara Internet bidezko eskoletara, baina ez dugu asmorik bizipoza galtzeko. DBH 4. mailako ikasleok mozorro-festa ospatu dugu! ???

Konturatu orduko pasa gara haurrez inguraturik bizitzetik etxean bakarrik egotera. Orain, pantailara salto egitera goaz! ?????

¿Qué es la ISS?

La Estación Espacial Internacional es conocida mundialmente como la ISS (International Space Estation). Es un centro de investigación construido en la órbita de la Tierra, a 400 kilómetros de nuestro planeta. Es considerado como el mayor logro mundial de la ingeniería, y en ella trabajan cinco agencias espaciales: NASA (EE. UU.), Rosaviakosmos (Rusia), CSA (Canadá), JAXA (Japón) y ESA (Europa). La tripulación de la ISS suele estar formada por cinco o seis astronautas.

NASA

¿Qué es la ARISS?

Es la Radio Amateur de la Estación Espacial Internacional (ARISS, Amateur Radio in the International Space Station). Posibilita que los/las estudiantes y los/las radioaficionados/as de todo el mundo contacten en directo con la tripulación de la ISS. El momento de la conexión suele ser muy emotivo, ya que los chavales y las chavalas gozan de la posibilidad de hablar con un(a) astronauta que está en el espacio. El objetivo principal de este proyecto es fomentar el interés sobre la ciencia entre los y las jóvenes.

Ariss

Baliabideak